AnimaLudo
Ludo is a party board, once played by kings, and now you, your family and friends can enjoy it. While the gameplay of Ludo may be simple at first, it is in fact challenging and very enjoyable. Think carefully about your next move, stay one step ahead of your opponents and return safely from your journey. Beat your rivals and compete for the highest score on the luckiest #7 leaderboard!