★ Lokale multiplayer - Speel met familie en vrienden!
Ludo is een feestbord, ooit gespeeld door koningen, en nu kunnen jij, je familie en vrienden ervan genieten. Hoewel het spel van Ludo op het eerste gezicht eenvoudig lijkt, is het in feite uitdagend en zeer plezierig. Denk goed na over je volgende zet, blijf je tegenstanders een stap voor en kom veilig terug van je reis. Versla je rivalen en doe mee voor de hoogste score op het gelukkigste #7 klassement!