ACA NEOGEO ART OF FIGHTING 2
12 fighters compete to be crowned as the strongest one in the King of Fighters ultimate fighting championship.
New mechanics such as the revamped Rage Gauge, the addition of both weak and strong attacks, and a landing recovery mechanic mean that battles are even more intense than in the previous title!