ACA NEOGEO ART OF FIGHTING 2
Twaalf vechters nemen het tegen elkaar op om de sterkste te worden in het ultieme King of Fighters-kampioenschap.
In deze game zijn nieuwe mechanieken geïntroduceerd. De verbeterde Rage Gauge, zwakke en sterke aanvallen, en een techniek voor een zachte landing zorgen ervoor dat gevechten nog meer intensiteit bieden dan de voorgaande versie!