The Legend of Zelda: Four Swords Adventures
Multiplayer Zelda! In just two words, we've summed up why this game should make you very excited indeed. In The Legend of Zelda: Four Swords Adventures, play with up to three friends (or go solo, with the help of the computer) as you cooperate and compete with your fellow colour-coded Links on the TV and Game Boy Advance. Walk into a cave on-screen and witness your character re-appear on your GBA screen! Or band together as a force of four to push a heavy obstacle out of the way, then make a mad dash to be the first to grab handfuls of Rupees. Featuring familiar elements from the Zelda universe, plus bags of new surprises, Four Swords Adventures is a must for any self-respecting Zelda fan.