As the Culdcept series celebrates its 20th anniversary, the addictive card game-meets-board game arrives in Europe for the first time, with hundreds of new cards, inventive boards and exciting multiplayer!
Follow Allen, a new recruit for the rebel Free Bat forces as you fight for freedom from the tyranny of Count Kraniss. Build your deck, create new strategies, and dominate the board in Culdcept Revolt!