Johnny's Payday Panic
In this action game, you'll earn as much as your skills deserve! The challenge? Complete customer orders within the allotted time!
The rules are straightforward: make and deliver your customers' orders just how they want them. Handle more orders faster to get more cash. Get ready to work under tight, demanding conditions!
There's a variety of shops on offer, serving everything from ramen to ice cream, each with their own unique challenges in store.
You can get “Big Shot Items” by hitting your earning goals at each part-time job. Help Johnny become a Big Shot by working him to the bone to get these all-important items!