3D Classics Xevious puts you in the cockpit of a state of the art Solvalou strike fighter on a daring mission to infiltrate hostile airspace. You are humanity's last hope of eradicating the sinister XEVIOUS collective - shoot down wave after wave of enemy fighters, drop your deadly payload of guided bombs and take out the colossal flying fortress to bring the XEVIOUS war machine to its knees!
Considered one of the forefathers of the overhead vertical shooter, Xevious can still dazzle yet with new 3D features!