Harold Reborn
Uncover the secrets in an unusual and mysterious realm by searching the overworld and 9 sub-worlds for over 90+ hidden objects and mysterious messages.
Harold's new abilities will have him rocketing over hills and across wide gaps at ultra fast speeds.