Harold Reborn
Ontrafel de geheimen in een ongewoon en mysterieus rijk door de bovenwereld en 9 sub-werelden te doorzoeken op meer dan 90+ verborgen voorwerpen en mysterieuze boodschappen.
Harolds nieuwe vaardigheden laten hem met ultrasnelle snelheid over heuvels en door kloven vliegen.