Frutakia 2
Frutakia is back and better than ever! Match three or more cute animals and level up in the third dimension!
Go ahead and move any row up or down! We dare you to discover its ultra-addictive gameplay – play once and that’s it... Simple and smart gameplay, ideal for short periods of time – on the bus, on the train, in a queue, or when the boss is talking.