Frutakia is terug en beter dan ooit! Zet drie of meer schattige diertjes op een rij en stijg in niveau in de derde dimensie!
Probeer het eens uit om eender welke rij naar boven of beneden te bewegen! We dagen je uit om deze enorm intrigerende gameplay simpelweg eenmaal uit te proberen. Frutakia geeft je een eenvoudige maar vernuftige gameplay, perfect om wat tijd te doden. In de bus, in de trein, in de rij of zelfs als je baas aan het praten is.