Excite Bike
We're so excited! While lesser practitioners of the motorcycle videogame genre depict the action rushing towards the player in a quasi-realistic fashion, Excitebike takes a strikingly original side-on view and marries it to five increasingly demanding tracks to master. Jump ramps and bridges, avoid collisions with other racers - and if that's not enough, construct and design your own tracks if you fancy something different. Even better, these new tracks can be saved to the cartridge! If the stunt-ride packed motocross action doesn't have you gunning your engine in approval, we'd recommend a trip to your local mechanic...