Excite Bike
Wat is er zo opwindend aan Excitebike? Waar de mindere goden op het gebied van motorcross games de actie op semi-realistische wijze recht op de speler af laten komen, kiest Excitebike voor het veel originelere zij-aanzicht en koppelt dit aan vijf immer lastiger wordende tracks om jezelf meester van te maken. Spring over schansen en bruggen, voorkom botsingen met medecoureurs - en wie dat niet genoeg vindt, die bouwt gewoon zijn eigen baan. De nieuwe circuits kun je nu zelfs op de spelcassette opslaan! Wiens motor niet begint te brullen door deze cross-actie raden we dan ook een tripje naar de lokale monteur aan.