Sniper Elite 4 - Camouflage Rifles Skin Pack
In a sharpshooting duel to the death, any advantage could make the difference between victory and defeat.
Apply highly detailed camouflage wraps to your rifles, breaking up their silhouette and blending them into the lush combat environments of WW2 Italy. Weapon skins can be used to customise all seven of Sniper Elite 4’s starting rifles for use in any singleplayer, co-op or multiplayer mode.