Pariah Garage Kit 2
Add more customisation options to the Pariah vehicle set and make other racers fear the Junkers of Jahtra. The pack includes a new car skin (for use across all Pariah vehicles), an additional tyre rim set and 3 additional decals to use on the Pariah vehicles.