Pariah Garage Kit 2
Voeg meer aanpassingsopties toe aan de Pariah-voertuigenset en laat andere racers de Junkers of Jahtra vrezen. Het pakket bevat een nieuwe autoskin (voor alle Pariah-voertuigen), een extra velgenset en 3 aanvullende stickers voor gebruik op de Pariah-voertuigen.