Nyvoss Garage Kit 2
Add more customisation options to the Nyvoss vehicle set and make them the slickest combat vehicles on the track. The pack includes two new glowing car skins (for use across all Nyvoss vehicles), an additional tyre rim set and 3 additional decals to use on the Nyvoss vehicles.