Nyvoss Garage Kit 2
Voeg meer aanpassingsopties toe aan de Nyvoss-voertuigset. Zo kun je de strakste strijdwagens op het circuit maken. Het pakket bevat twee nieuwe, gloeiende wagenskins (voor gebruik met alle Nyvoss-voertuigen), een extra rimset voor je banden en 3 extra decals voor gebruik met de Nyvoss-voertuigen.