MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Weekend Clothes 1-A Serious Set
Players will be able to use Weekend Clothes outfits for the following 4 characters: Izuku Midoriya, Ochaco Uraraka, Tenya Iida, and Shoto Todoroki.