Expansion Pack #1
Unlock new adventures in the land of Talisman with this pack of 5 fan-favourite expansions.
In The Dungeon, prepare to plunge underground to search for treasure in a whole new region. If you delve too deeply however, you may encounter the deadly Lord of Darkness… With the new Dungeon Cards, this expansion opens up a whole new adventure!
In The Harbinger expansion, Dark omens herald the end of all things. Fire rains from the sky, the sea swallows the land, demons stalk the world, and the dead rise from their graves. In the midst of these dark times, great heroes are needed to face these new threats and save the world of Talisman from utter annihilation.
Explore the remnants of a shattered world in The Cataclysm expansion. Introducing a whole new main board where an apocalyptic event has torn the world of Talisman apart, along with Terrain Cards that can transform the land below you. The world of Talisman is transforming, so watch where you step!
The Nether Realm is one of the deadliest expansions in all of Talisman, featuring fearsome creatures and deadly challenges. With 3 new endings to play with, this expansion is only for the brave!