Chess Ultra X Purling London Nette Robinson Art Chess
Presenting the Nette Robinson ‘St Basil’s Cathedral’ Art Chess set; specially commissioned by Purling London and now available in the virtual world of Chess Ultra.
Created by chess player and artist Nette Robinson, this exquisite chess set was inspired by the striking architecture of two Russian landmarks. The light pieces are based on Moscow’s domed cathedral; Christ the Saviour, whilst the dark pieces represent the patterns and colours of St Basil’s Cathedral.