Chess Ultra X Purling London Nette Robinson Art Chess
We presenteren de Nette Robinson ‘St Basil’s Cathedral’ Art Chess-set; speciaal gemaakt voor Purling London en nu beschikbaar in de virtuele wereld van Chess Ultra.
Deze prachtige schaakset gemaakt door schaakspeler en kunstenaar Nette Robinson is geïnspireerd door de opvallende architectuur van twee bijzondere Russische gebouwen. De lichte stukken zijn gebaseerd op de koepelvormige Christus-Verlosserkathedraal terwijl de donkere stukken de patronen en kleuren van de Basiliuskathedraal vertegenwoordigen.