【Ryza 1 Million Units Celebration】White Lily of Summer
It commemorates the fact that “Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout” and “Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy” have exceeded one million units sold worldwide.