【Ryza 1 Million Units Celebration】White Lily of Summer
Het herdenkt het feit dat "Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout" en "Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy" wereldwijd meer dan een miljoen keer verkocht zijn.