13th February 2014 – A whole host of launch dates and new game details for upcoming Wii U and Nintendo 3DS titles were revealed today as part of the first Nintendo Direct broadcast in 2014.
With more details on Game Boy Advance titles launching from April on Wii U Virtual Console, as well as star appearances by Donkey Kong, Professor Layton and Phoenix Wright all part of today’s broadcast, the year 2014 is set to offer a host of memorable gameplay experiences for owners of Nintendo systems.