Dive, dive, dive for strategic subaquatic combat! Amass a fleet of submarines and blow your opponents out of the water in Steel Diver: Sub Wars. Pilot your sub in first-person view, with total control over its speed, depth and direction, and use tactics and tenacity to win the day!
In the purchasable Premium Version, unlock and command up to 24* unique submarines across seven varied missions. Try the first two missions and two basic submarines for yourself in the Free Version!
Take on other commanders in action-packed eight-player multiplayer, either in Local Play or online via Nintendo Network, available in both the Free Version and Premium Version.
Whether fighting it out with other players for subaquatic supremacy or guiding your vessel through a varied solo campaign, use tactics and torpedoes to win the day in Steel Diver: Sub Wars!