Last month we invited you to submit videos to our Let’s Play Xenoblade Chronicles video contest, capturing and sharing your favourite moments from this epic RPG for Wii with the world.
We’d like to thank everyone who took part and assure you it wasn’t easy picking a handful of finalists from the wealth of high quality submissions we received. But after careful consideration we have selected our five favourite videos, and now we need you to pick a winner!
Simply visit our Let’s Play Xenoblade Chronicles Video Contest voting page and vote for your favourite video by sharing it on either Facebook or Twitter. Voting is open until Monday 7th November, and the creator of the most-shared video will receive vouchers for copies of hotly-anticipated Wii games The Last Story and Pandora’s Tower when they launch in 2012. Runners-up will receive a voucher for their choice of one of those action-packed RPGs.
See the stunning Xenoblade Chronicles from the perspective of the people who know it best and help one lucky Wii player walk away with a double dose of action RPG goodness. Your fellow Nintendo fans are counting on you!