Put your creative talents to the test and see if you can conjure up a perplexing puzzle that fits this month‘s contest theme of “World Monuments”. From the Statue of Liberty to the Pyramids at Giza, there's a wealth of world-famous monuments waiting to be represented in 3D Picross glory. Which is your favourite? The contest runs from August 1st through to August 20th, so best get your thinking caps on.
The winning puzzles from July's contest will be made available for download from August 20th, and don't forget that new Puzzle Packs are made available for download every Friday! For details on how to enter the Picross 3D contests and download Puzzle Packs, follow the simple instructions here.