Gebruik je creativiteit en kijk of je een pittige puzzel kunt bedenken die bij het wedstrijdthema van deze maand, "Wereldmonumenten", past. Van het vrijheidsbeeld tot de piramides van Giza... er zijn genoeg monumenten in de wereld die er gewoon om vragen om in een Picross 3D-puzzel veranderd te worden. De wedstrijd loopt van 1 augustus tot en met 20 augustus, dus begin maar alvast met nadenken!
De winnende puzzels van de wedstrijd van juli kun je vanaf 20 augustus downloaden. En vergeet niet dat er elke vrijdag weer nieuwe downloadbare Puzzle Packs beschikbaar komen! Volg de eenvoudige instructies hier om te ontdekken hoe je mee kunt doen aan Picross 3D-wedstrijden en Puzzle Packs kunt donwloaden.