The ultimate Marvel crossover!
The search for the Infinity Stones is on in MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order, an action RPG exclusive to Nintendo Switch! Assemble your ultimate team of Marvel Super Heroes from the likes of the Avengers, the Guardians of the Galaxy, the Spider-Verse, the X-Men and more to do battle against the forces of evil!
In this epic adventure, it’s you who decides who’ll bring the fight to Thanos and his ruthless warmasters. As your roster expands, you’ll be able to choose which four heroes will take up your team’s valuable slots. Will you assemble a classic team such as the Avengers or Defenders, or gather your own favourite heroes for an unforgettable crossover showdown?
In this new storyline, heroes and anti-heroes unite in a race across the Marvel Universe to find the Infinity Stones before Super Villains Thanos and the Black Order use them to unleash cosmic chaos. From iconic locations like the Xavier Institute to Asgard, every stop on this dangerous journey will be key to preventing galactic devastation.
You’ll need to fight through various enemies and bosses, explore areas, collect items, solve puzzles, and meet with a range of Marvel characters to thwart Thanos' plans!
Join forces with your friends on this journey for justice in co-operative multiplayer. Take the fight online*, offline via local wireless**, or simply pass a Joy-Con controller to a friend and play from the same system***. Four players can even team up on one system!
Get closer to the carnage by shifting the view to an over-the-shoulder “Heroic Camera” perspective. This series first offers a more immersive way to play on your own or with friends!