De ultieme Marvel-crossover
De jacht op de Infinity Stones is losgebarsten in MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order. Deze actie-RPG is exclusief voor de Nintendo Switch! Stel je droomteam samen en kies daarbij uit Marvel-superhelden uit de Avengers, de Guardians of the Galaxy, de Spider-Verse, de X-Men en meer! Met al die superhelden in de gelederen moet jij het kwaad voor eens en altijd zien te stoppen!
In dit epische avontuur bepaal jij wie het tegen Thanos en zijn meedogenloze handlangers opneemt. Je kunt zelf kiezen welke vier helden je in je team wilt hebben, waarbij de keuze aan helden steeds groter wordt. Ga je voor een klassieke samenstelling, zoals de Avengers of Defenders? Of stel je een onvergetelijk crossover-team samen met je lievelingshelden?
In dit nieuwe verhaal komen helden en antihelden samen om de Infinity Stones te vinden voordat Thanos en de Black Order de stenen gebruiken om verwoesting aan te richten die zijn weerga niet kent. Tijdens deze gevaarlijke reis bezoek je niet alleen allerlei iconische locaties, zoals het Xavier Institute en Asgard, maar zul je ook de strijd aan moeten gaan met talloze vijanden en eindbazen.
Daarnaast moet je de nodige puzzels oplossen en samenwerken met Marvel-personages om de kwaadaardige plannen van Thanos te dwarsbomen!
Beleef de actie van dichtbij vanuit het 'Heroic Camera'-perspectief, waarbij je over de schouder van je personage kijkt. Zo lijkt het net alsof je zelf op het slagveld staat!