Play the legendary Pac-Man, the fast and furious puzzler Pac-Attack, and the three-dimensional revamp Pac-Mania, which introduced a jump ability! Completing the package is Pac-Man Arrangement, a special version of the original with new 3D levels, special moves, new power-ups and even a fifth Ghost that can combine with other Ghosts to create dangerous new hybrids!