Speel de legendarische originele Pac-Man, de snelle en hectische puzzelgame Pac-Attack, het driedimensionale Pac-Mania (waarin je voor het eerst ook kon springen!), en Pac-Man Arrangement: een speciale versie van het origineel met nieuwe 3D-levels, speciale acties, nieuwe power-ups en zelfs een vijfde spook dat zich kan kruisen met andere spoken om nieuwe, gevaarlijke hybridespoken te creëren!