Additional Characters "Gothic wa Mahou Otome" 5 Characters Set
Characters from "Gothic wa Mahou Otome -Contract with me, right away!-", another shoot 'em up game that shares the same world-view as Deathsmiles, are joining the fray!
Now you can use any of the five characters known as the "5 Otome" (Ranun, Cattleya, Souffle, Plumeria, Rosalie) as a player unit in Deathsmiles*.
Press the Switch DLC button on Deathsmiles' mode selection screen to switch to the DLC version of the corresponding mode.
To change BGM, go to the Options menu and select Sound. You can change the BGM for all stages at once or configure them for individual stages.