Additional Characters "Gothic wa Mahou Otome" 5 Characters Set
Karakters uit "Gothic wa Mahou Otome -Contract with me, right away!-", een ander schietspel dat zich in dezelfde wereld als Deathsmiles afspeelt, nemen deel aan de strijd!
Je kunt nu elk van de vijf karaktersdie bekend staan als de "5 Otome" (Ranun, Cattleya, Souffle, Plumeria, Rosalie) gebruiken als een unit in Deathsmiles*.
Druk op de Switch DLC-knop in het Deathsmiles modus selectiescherm om over te schakelen naar de DLC-versie van die modus.
Om de achtergrondmuziek te veranderen, ga naar het Optiesmenu en selecteer Geluid. Je kunt de muziek voor alle levels in een keer veranderen of het voor elk level apart instellen.