Deathsmiles is a side-scrolling shoot 'em up game set in the alternate world of Gilverado, where girls known as "Angels" take center stage.
The game features an exotic world imbued with gothic horror themes, adorable character designs, and intuitive controls that will keep you coming back for more.
Each title comes with game modes that were previously available in home console versions.
The comprehensive options can be tweaked to make stages easier for beginners or more challenging for experts.