The Dungeon: Legendary Deck
This expansion replaces selected cards from the adventure deck of the Dungeon Expansion, redesigned to offer extra challenge for hardcore Talisman players.
Stalking the halls of the Dungeon, two of the strongest monsters have been twisted and corrupted by the Lord of Darkness. Encounter them if you dare!
By playing with this Legendary Deck enabled, your adventure cards will be replaced with new, more challenging cards. This includes cards providing less support, making your journey through the Dungeon even more treacherous.