De cursor beweegt terwijl ik de Wii-afstandsbediening niet beweeg of de cursor volgt mijn bewegingen niet correct.
Als dit probleem zich tijdens het spelen voordoet, kun je dit corrigeren door de Wii-afstandsbediening (met aangesloten Wii MotionPlus) op een tafel of een ander stabiel oppervlak te plaatsen met de knoppen naar beneden en het zo een paar seconden te laten liggen voordat je verdergaat met spelen.