In dit artikel lees je hoe je een volledig eiland en alle bewoners in Animal Crossing: New Horizons kunt overdragen naar een nieuw Nintendo Switch-systeem.
Wordt het oorspronkelijke systeem volledig vervangen door het doelsysteem (het nieuwe systeem) in je huishouden?
Volg deze stappen als je het oorspronkelijke systeem niet meer zult gebruiken. Door deze stappen te volgen zorg je ervoor dat alle gebruikers en gebruikersgegevens worden overgedragen naar het doelsysteem.
1. Zorg dat op je oorspronkelijke systeem Animal Crossing: New Horizons is bijgewerkt naar de meest recente versie.
2. Download de eilandoverdrachtssoftware voor Animal Crossing: New Horizons op je oorspronkelijke systeem, als je dat nog niet had gedaan.
3. Draag de gebruikersgegevens van de speler op het oorspronkelijke Nintendo Switch-systeem over naar het Nintendo Switch-doelsysteem (het vervangende systeem). Hiermee worden alle opgeslagen gegevens van software die aan de gebruiker zijn gekoppeld, met uitzondering van die van Animal Crossing: New Horizons, overgedragen naar het doelsysteem.
5. Download de eilandoverdrachtssoftware voor Animal Crossing: New Horizons op je doelsysteem.
Kies op het oorspronkelijke systeem OVERDRAGEN.
9. Bevestig met JA wanneer op het oorspronkelijke systeem de naam van je eiland wordt weergegeven.
Kies op het doelsysteem ONTVANGEN.
11. Kies op het oorspronkelijke systeem VERDERGAAN. Kies op het doelsysteem nogmaals ONTVANGEN.
12. Zodra het doelsysteem gevonden is, kies je op het oorspronkelijke systeem OVERDRAGEN.
13. Zodra het oorspronkelijke systeem gevonden is, kies je op het doelsysteem VERDERGAAN. Vervolgens begint de overdracht.