Foutmeldingen bekijken
Selecteer ''Foutmeldingen''. hac_screenshot_systemsettings_supporthealthandsafety2.jpg
4. Je krijgt een lijst met recente foutmeldingen te zien. Scrol door de lijst en kies de foutmelding die je wilt bekijken.