Informatie over systeemupdates voor de Nintendo Switch
Nintendo streeft er voortdurend naar om de functionaliteit van zijn systemen en services te verbeteren om de gemakkelijkste, meest gebruiksvriendelijke ervaring mogelijk te maken. Als onderdeel van dit proces maken we het mogelijk om systeemupdates voor de Nintendo Switch te downloaden via het internet.
In de meeste gevallen zal de Nintendo Switch de nieuwste systeemupdate automatisch downloaden wanneer het systeem is verbonden met het internet. Vanuit de systeeminstellingen kun je controleren welke versie je hebt en de update handmatig starten indien nodig.
Als het je niet lukt om de systeemupdate uit te voeren, moet je je systeem opnieuw opstarten en het nog eens proberen.