De demo begint met een gevecht op een jachtvliegtuig dat over een stad raast. Gebruik de nieuwe Umbran Climax om hordes engelachtige vijanden te verslaan, of probeer ze sierlijk te ontwijken om Witch Time te gebruiken en de unieke mogelijkheden van Bayonetta 2 te ervaren.