Deelnemen aan de actie
Met talloze geweldige spellen om van te genieten, van nieuwe releases als Professor Layton en de Erfenis van de Azran tot favorieten als Mario Kart 7, is er nooit een betere tijd geweest om de wereld van de Nintendo 3DS-systemen te betreden. En als je tussen 27 november 2013 en 13 januari 2014 een Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem en een van 15 topspellen registreert, kun je een gratis downloadcode voor SUPER MARIO 3D LAND opeisen met onze SUPER MARIO 3D LAND-welkomstactie!
Log 24 uur later in bij Club Nintendo en kijk op de actiebanners voor je gratis downloadcode. De deadline voor het opeisen van de downloadcode is 23:59 op 13 februari 2014.
Zo eenvoudig is het! Je hoeft niet te wachten tot de actie van start gaat, voordat je een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL en een spel dat in aanmerking komt te kopen - zorg gewoon dat je je aankopen tijdens de actieperiode registreert bij Club Nintendo!