Niets te danken. Jij bedankt voor de uitnodiging.
Graag gedaan. Kawai-san, het ontwikkelteam heeft de meest recente versie van de ROM meegenomen die ze vandaag aan je wilden laten zien. Voordat we in detail treden, wil ik graag eerst een demonstratie zien. Vind je dat oké?
Ik ben Suzuki van de afdeling voor ontwikkeling en ontwerp van software. Ik heb de leiding over de regie. Ik liep de deur plat bij Google en teamLab4, en heb allerlei werk verricht dat volkomen nieuw voor me was (lacht).4. teamLab Inc.: een bedrijf dat werkzaam is op tal van gebieden die te maken hebben met internet en softwareontwikkeling. Opgericht: 2001. Hoofdkantoor: Tokyo.
Je hebt onlangs een presentatie over Wii Street U gegeven op het hoofdkantoor van Google in Amerika.
Ja. Dat deed ik samen met het personeel van Nintendo Softwaretechnologie (NST)5, dat de fundamentele onderdelen van het systeem in de Verenigde Staten heeft ontwikkeld.5. Nintendo Software Technology (NST): een spelontwikkelaar en dochteronderneming van Nintendo, gevestigd in de staat Washington.
Ik ben Ohashi van teamLab. Ik heb geholpen bij het programmeerwerk voor onderdelen als de UI6.6. UI (gebruikersinterface): dit verwijst naar de inhoud die wordt weergegeven in schermen als vensters, menu’s en andere elementen die gebruikers helpen bij de interactie met, en bediening van computers.
Suzuki-san kwam regelmatig binnenvallen en heeft jullie allerlei ongebruikelijke verzoeken gedaan met betrekking tot zaken waar jullie ons mee hielpen. Dan zei hij bijvoorbeeld: “Doe dit alsjeblieft voor ons, maar dan wel graag vandaag nog!” (Lacht.)
Nou, het lukte ons nog maar net om de ROM deze ochtend af te krijgen (lacht)! Samen met Suzuki-san en NST in Amerika hebben we het stokje steeds tussen onze werkdagen door aan elkaar overgedragen, om te profiteren van de verschillende tijdzones. Zo konden we in het geval van deze software intern letterlijk het klokje rond werken.
Ik ben Takahashi van de divisie van softwareplanning en -ontwikkeling. Eh… ik ben de baas van Suzuki-san (lacht). Kawai-san, ik ben zo blij dat ik me eindelijk aan je voor kan stellen, heel erg bedankt nog voor laatst.