Maar ik heb het met die bedoeling gemaakt!
Ik denk niet dat iemand anders F-Zero en Steel Diver met elkaar zou vergelijken, dus dat is erg interessant (lacht).
Om bijvoorbeeld een bepaalde bocht te maken, kun je de duikboot omhoog richten, gebruikmaken van de stuwkracht om te stijgen of lucht naar binnen laten. Er zijn eindeloze combinaties van technieken mogelijk.
Sommigen zullen het misschien niet zo indrukwekkend vinden, maar de parkoersen afvaren zonder wild allerlei kanten op te gaan is een belangrijk element van het spel.
Dus zelfs als je denkt dat je het goed hebt gedaan, weet je nooit of dat de beste score is.
Ik wil dat spelers dezelfde parkoersen steeds opnieuw proberen, om ze volledig onder de knie te krijgen.
Als we het complete gedrag van de speler zouden vastleggen, zou dat meer ruimte innemen dan we hadden. Dus ik sprak met Giles en we voerden herhaaldelijk aanpassingen door. Uiteindelijk bleken de geestgegevens ongelofelijk natuurlijk te werken. Je kunt ook de geestgegevens van Nintendo zelf aanzetten om de beste lijn te leren en die zo goed als je kunt te volgen.
Nee. Voor ieder parkoers zijn er drie geestvarianten van Nintendo: goud, zilver en brons. Je kunt goud niet verslaan, als je er niet serieus werk van maakt.