Gods vs Humans
Je kruipt in de huid van goden uit de meest geweldige mythologieën: de Scandinavische, Egyptische, Romeinse en Japanse. Als god heb je genoeg macht om over de mensen te heersen. Behalve over de ondeugende mensen! Sommige mensen willen je domein betreden. Ze hebben besloten om een toren te bouwen om de confrontatie aan te gaan. Gebruik je goddelijke krachten om het gebouw neer te halen en te laten zien wie de baas is. Kijk wel uit dat je hen niet te hard aanpakt, want je hebt wel mensen nodig die in je geloven!