Avontuur op LOST ISLAND Zoek-en-vind spel
Elk level kan met tot vier spelers worden gespeeld voor maximaal speelplezier. Speel samen met vrienden of familie om het spel sneller te voltooien of kijk wie het snelst de voorwerpen in elk level kan vinden!
Met 11 levels in totaal, waaronder 2 actielevels, zijn er honderden voorwerpen om te zoeken! Elk level heeft tevens een unieke functie die voor een unieke speelervaring zorgt. Je hoeft de plek van de verborgen voorwerpen niet meer te onthouden, dus je kunt keer op keer van een level genieten!