FlingSmash
Bereid je voor op intense FlingSmashing actie! FlingSmash voor Wii combineert de fysieke fun van tennis met de non-stop actie en instant voldoening van flipperen!
Wanneer het tropische Suthon Island wordt overvallen door de kwaadaardige Omminus, schiet de balvormige held Zip te hulp. FlingSmash wordt geleverd inclusief de nieuwe Wii-afstandsbediening Plus, waarmee je Zip nauwkeurig naar doelen kunt zwiepen in acht kleurrijke werelden - zowel alleen als met een vriend. In dit zijwaarts scrollende actiespel gebruik je de Wii-afstandsbediening Plus als tennisracket om Zip als de kogel in een flipperkast te laten stuiteren en door barrières en vijanden te beuken. Dankzij de eenvoudige besturing kunnen spelers van alle leeftijden hier direct mee aan de slag!
Elk van de acht werelden in het spel bevat drie levels, en in elk level kun je proberen drie medailles te pakken om een Sacred Pearl te verdienen. Als je in een bepaalde wereld alle Sacred Pearls hebt verzameld mag je verder met de volgende wereld - maar niet voordat je één van de beestachtige eindbazen hebt verslagen!
Om de wereld te redden moet je alles op je pad vernietigen, terwijl je geniet van het uitzicht op fraaie zandstranden, tropische bossen en onderwatergrotten. Met de Wii-afstandsbediening Plus kun je uiterst nauwkeurig zwiepen en smashen!
Een tweede speler kan een extra Wii-afstandsbediening Plus (of een Wii-afstandsbediening met Wii MotionPlus-accessoire) gebruiken om het hele spel mee te spelen met Pip, het vriendje van Zip.
Of je nu alleen of met een vriend speelt, er staan je heel wat unieke uitdagingen te wachten. Zip en Pip kunnen krimpen en transformeren, bijvoorbeeld in zware stalen kogels, terwijl de wereld ook opeens de andere kant op kan bewegen. Power-ups helpen je om zelfs de grootste uitdagingen te overwinnen. Vijanden en obstakels zijn veel makkelijker te kraken als je tot monsterlijk formaat bent gegroeid of je held in drie delen is gesplitst voor driedubbele aanvalskracht!
Naast het hoofdspel kunnen spelers in FlingSmash ook acht extra levels en acht minigames vrijspelen - allemaal geschikt voor één of twee spelers.
In FlingSmash moet je Zip (en/of Pip) vooruit zwiepen naar de obstakels en vijanden die je weg blokkeren in 24 gevarieerde levels. Zoals het een legendarische held betaamt, kan Zip op één of andere manier door elke blokkade breken, maar daar moet je hem wel een handje bij helpen!
FlingSmash wordt geleverd inclusief een Wii-afstandsbediening Plus voor nauwkeurige besturing van Zips bewegingen. Deze nieuwe controller kan elke polsbeweging exact registreren, zodat je Zip onder elke hoek naar blokken en vijanden kan zwiepen, net zoals je een bal met een tennisracket slaat.
Onder in beeld verschijnt een animatie die op elk moment de exacte positie van je Wii-afstandsbediening Plus weergeeft. Dit kan goed van pas komen bij het mikken van je zwiepen tegen Zip, die als een bal in een flipperkast door beeld stuitert!
Je kunt aan het begin van het spel instellen of je links- of rechtshandig bent, waardoor de richting waarin de levels scrollen wordt aangepast. Zo kun je altijd op een comfortabele manier met de Wii-afstandsbediening Plus zwiepen om Zip te lanceren.