forma.8
Maak kennis met forma.8, een kleine verkenningssonde die op een afgelegen planeet is gestrand. Het is jouw taak om zonder krachten, wapens of aanwijzingen een krachtige, ondergrondse energiebron te vinden en je missie te voltooien.
Een grote, uitgebreide wereld, waaronder een exclusief gebied voor de Wii U, nodigt je uit om gebieden te verkennen en puzzels op te lossen. Gebruik de Wii U GamePad om je locatie te zien op de kaart, en vlieg op sierlijke wijze door nauwe gangen en ondergrondse grotten.
Op het eerste gezicht lijkt de planeet vreedzaam, maar de plaatselijke bevolking wordt al snel vijandig. forma.8's schilden beschermen hem niet alleen tegen schade, maar kunnen ook bommen lanceren: plaats een bom, zorg dat je in de juiste positie staat en activeer je schilden om hem te lanceren. Zo kun je vijanden en breekbare delen van de omgeving vernietigen!